Kórejská firma tým prispieva k výskumu a kategorizácii súčasných trendov v oblasti farieb, materiálu a povrchu.
Divízia Hankook Technology Group kórejského pneumatikárskeho koncernu otvorila svoje vlastné laboratórium, ktoré má byť prínosom v oblasti priemyselného dizajnu. Konkrétne má prispieť do sektora, ktorý sa zaoberá oblasťou CMF (z anglickej skratky, zahŕňajúcej pojmy „farba“, „materiál“ a „povrch“). Z toho vyplýva aj názov novej databázy: CMF LAB. Hankook ju otvoril v rámci spoločnosti Model Solution, ktorú kúpil predvlani pre svoju divíziu Hankook Technology Group.
CMF LAB bude spolupracovať s britským dizajnovým štúdiom Chris Lefteri Design na štyroch tematických okruhoch: retro, udržateľnosť, pocit a fantázia. Jedným z prvých projektov Model Solution pre Hankook je vývoj prototypu pneumatiky, ktorá prispôsobuje svoj tvar podmienkam vozovky, s cieľom zachovať si vždy dokonalú rovnováhu. Hankook patrí k priekopníkom futuristického dizajnu a konštrukcie pneumatík, ako potvrdil aj projektmi, za ktoré získal vlani dizajnovú cenu IDEA 2019.