Pomocou nových senzorov je možné sledovať zaťaženie nápravy a stav opotrebovania pneumatiky už aj pri pomalej jazde.
Technológia, ktorú Bridgestone označuje za „prvú svojho druhu na svete“, je založená na senzoroch umiestnených z vnútornej strany behúňa pneumatiky. Pracujú na princípe patentovaného algoritmu, ktorý konvertuje namerané údaje a následne ich odosiela na cloud japonského výrobcu. Senzory dokážu sledovať stav opotrebovania plášťa a zaťaženie pneumatiky dokonca aj pri pomalej jazde.
Predošlá technológia, založená na akcelerometrických senzoroch, potrebovala pre relevantný zber dát vyššiu rýchlosť jazdy. Bridgestone uvádza, že nová technológia bude veľmi dôležitá pre vývoj prakticky využiteľných autonómnych vozidiel, prinesie však praktický úžitok aj skôr, vďaka tomu, že spomenutý patentovaný algoritmus výrazne predĺži životnosť batérií v senzoroch.