Vo svojej dobe ich minimálne chvíľu možno brali vážne, ale dnes už patria k úsmevným omylom histórie vývoja.
Internetom koluje množstvo pripomienok menej úspešných pokusov o vytvorenie čo najlepšej pneumatiky pomocou odvážnych nápadov. Jedným z nich sú pneumatiky americkej spoločnosti Pennyslvania Rubber Company. Tie sa, aj podľa dobovej reklamy z 20. rokov minulého storočia, pokúšali podržať autá na ceste pomocou gumových rúrok, tak trochu pripomínajúcich prísavky na ramenách chobotnice. Rúrky na dezéne mali pri kontakte s podkladom vytvárať krátkodobý podtlak a generovať tak nevídanú adhéziu aj trakciu.
Navyše, výrobca sľuboval podľa konkrétneho typu tejto pneumatiky aj celkom slušnú životnosť, približne 6000 až 9000 míľ, čiže zhruba 10 až 15 tisíc kilometrov. Dôvody, prečo neuspeli, nájdete okrem iného aj v internetových diskusiách k takýmto fotkám na sociálnych médiách. A znalcov anglického jazyka pobavia tieto online debaty aj nepreložiteľnými slovnými hračkami typu „they probably sucked“.