Investícia sa týka digitalizácie a futuristických projektov „smart factory“ v ôsmich európskych produkčných kapacitách.
Projekt potrvá štyri roky a dotkne sa výrobných kapacít v Poľsku, Maďarsku, Francúzsku, Taliansku a Španielsku. Jeho výsledkom bude úspora energie, zvýšená efektivita, znížená produkcia odpadu a zjednodušené výrobné procesy, spolu so schopnosťou rýchlejšie a flexibilnejšie reagovať na vývoj požiadaviek zákazníkov.
Súčasťou projektu je použitie digitalizovaných strojov a algoritmov, ktoré dokážu zvýšiť kvalitatívnu konzistentnosť výroby až o 15 %. Energetické úspory majú dosiahnuť až 10 %. Digitalizácia napríklad umožní inžinierom v Ríme a Tokiu získať diaľkový prístup k dátam z produkcie, čo im umožní vytvoriť nové vylepšené modely pneumatík. Dáta k ich výrobe vrátia do produkčných závodov zase digitálne, čo má skrátiť výrobu prvých sérií nových modelov pneumatík až na polovicu.