Cieľovým trhom je India a cieľovým segmentom vozidiel sú ľahké nákladné automobily.
Spoločnosť Apollo Tyres zareagovala na stúpajúci dopyt indického trhu po pneumatikách pre ľahké nákladné automobily, obzvlášť pickupy, s názvom EnduMaxx. Podľa prieskumov rastie tento segment najvýraznejším tempom (vlani až plus 20 %) a jeho potenciál je až 1,12 milióna kusov za mesiac. Produkt bol vyvinutý priamo na indickom území, vo výskumno-vývojovom centre v indickom meste Čenaj.
Pneumatiky novej značky sú dimenzované okrem uvedeného segmentu vozidiel aj na špecifické potreby indických ciest, vrátane nespevnených. Výroba bude takisto prebiehať v samotnej cieľovej krajine, v továrni Vadodara Gudžarat, s kapacitou 80 tisíc kusov mesačne. Pneumatiky majú disponovať vysokou odolnosťou, kilometrovým výkonom a hospodárnosťou prevádzky. Počas vývoja boli uplatnené viaceré špecifické technológie, zamerané napríklad na redukciu prehrievania pneumatiky.