Emodži, ľudovo tiež nazývané „smajlíky“, sú ideogramy, používané v elektronických správach alebo v internetových sociálnych médiách. A už si hľadajú cestu aj do sveta pneumatík.
Symboly emodži sa prvýkrát sa objavili v Japonsku, kde slovo „emodži“ doslova znamená „obrázok“. Prieskum spoločnosti Goodyear Auto Service a výrobcovi patriacemu reťazcu Just Tires v USA naznačil, že predovšetkým mladá generácia tzv. mileniálov nevie, čo znamená rozsvietená kontrolka systému TPMS. U mladých ľudí to bolo konkrétne 49 %, ani na vzorke celkovej populácie bez ohľadu na vek však neboli výsledky oslnivé: rez pneumatikou s výkričníkom dokázalo identifikovať iba 39 % respondentov.
Naopak, znalosť emodži je neporovnateľne vyššia, takže sa začína vážne uvažovať o tom, že by sa internetová symbolika mohla zakomponovať do systému TPMS, prípadne do ďalších varovných indikátorov vo vozidle.